» » » Pārbaudes brauciens ar aizmugurējo riteņu piedziņu BMW 420d

Pārbaudes brauciens ar aizmugurējo riteņu piedziņu BMW 420d

Mūsdienu aizmugures piedziņas BMW 420d kupeja nav sporta automašīna, taču tās dinamika mūs patīkami pārsteidza. Kopumā modelis tiek pozicionēts kā prestiža automašīna jauniešiem, tāpēc mums nav sūdzību. Apskatīsim tuvāk BMW 420d un uzzināsim visas šīs automašīnas mīnusus.

Zem mūsu kupejas pārsega atrodas 190 Zs turbodīzeļdzinējs. un 400 Ņūtona metru griezes momentu. Maksimālā vilce, tāpat kā jebkuram dīzeļdzinējam, tiek ražota diapazonā no 3000 līdz 4000 apgriezieniem minūtē un tiek pārnesta tieši uz automašīnas aizmugurējo piedziņas asi. Motors tiek darbināts ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.


Kas attiecas uz modeļa dizainu, tas ir nevainojams kā daudzas citas BMW virsbūves. Gludas formas, ātrs siluets, lieliska optika un firmas radiatora grils rada visaptverošu un neaizmirstamu attēlu, kas noteikti apkopos garāmgājēju un garāmbraucošo autovadītāju viedokli.

Neskatoties uz šķietami zemo motora jaudu, paātrinājuma dinamika šeit ir iespaidīga. Tikai no 7,1 sekundes līdz simtiem kilometru ar maksimālo ātrumu 232 km / h. Tajā pašā laikā kaste atbilst pieciem plusiem, un balstiekārta ļauj jums izbaudīt pat dinamiskos pagriezienos.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.